niedziela, 27 lipca 2014


Witajcie, dzisiaj przedstawię wam jak pielęgnuję moją twarz. Zapraszam do czytania. :) 
Produkty, które aktualnie używam: płyn micelarny, pasta przeciw zaskórnikom i waciki kosmetycznym nasączone balsamem z aloesu.



______



1. Pierwszą czynnością jaką wykonuję to zmywam makijaż płynem micelarnym. Jest on bardzo delikatny, ładnie pachnie i nie zamienię go na żaden inny płyn do demakijażu.
Koszt: ok. 5zł.
_________



2. Kolejną czynnością, którą robię to przemywam całą twarz wacikami nasączonymi balsamem z aloesu.

________




3. Po przemyciu twarzy, nakładam pastę przeciw zaskórnikom. Jest ona do skóry normalnej, tłustej i mieszanej.
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
-ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym.
-ściągająco-normalizująca zielona glinka
-aktywna baza myjąca
Jeśli chodzi o sposób użycia to wystarczy rozprowadzić pastę na całą twarz omijając okolice oczu i umyć. Moja skóra była po tym bardzo gładziutka i delikatna, dlatego używanie tego produktu sprawia mi ogromną przyjemność. Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc, który znajduję się obok, nie powinno się używać w lato, aby uniknąć różnych przebarwień na twarzy, które potem ciężko zlikwidować.
Koszt: ok. 12zł. zestaw 

_______


5.  Tonik liście Manuka i krem filtrami przeciwsłonecznymi. Na mojej twarzy się nie sprawdził, ponieważ uczulił mnie i spuchła mi twarz. Może kiedyś jeszcze raz to wypróbuję, ale Wy uważajcie na to. :)
Koszt: ok. 12 zł. zestaw 
Na dzisiaj to już wszystko i do następnego razu. :) Buźka! 

3 komentarze:

  1. Super post! :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń