piątek, 25 lipca 2014

Muzyka :3

Witam wszystkich obecnych :D
Dzisiaj podjęłam się tematu muzyki.




Na pianinie gram już 4 lata. Kocham grać, odpręża mnie to, a przede wszystkim pomaga mi. gdy się zdenerwuję. 



Grę na flecie poprzecznym zaczęłam, gdy byłam w klasie drugiej podstawówki. Czyli jakieś 7 lat. Szczerze powiem, że nauka na tym instrumencie kosztowała mnie wiele nerwów, ale opłacało się. Zapisałam się do orkiestry i mój talent rozwija się cały czas. ;p 




Jeśli chodzi o to czego słucham, to zobowiązałam się tylko do jednego gatunku.
Czasami słucham to co mi wpadnie w ucho, ale bardziej się przywiązałam, już jakoś od roku do hard rock'u. O czym świadczy moja piękna torba z Guns N' Roses :)



Kiedyś napiszę post na temat moich tuneli :) 



Do zobaczenia wkrótce kochani :)  




9 komentarzy:

  1. ja mam od 3 lat gitarę i pare razy próbowałam się nauczyć grać, ale nic z tego :(
    http://styloovyblog.blogspot.com


    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja gitara też leży już dobre pare lat bez użytku ;p

      Usuń
  2. Ja tam umiem tylko grać na flecie.. no i na nerwach :D ale zawsze chciałam grać na perkusji :) W wolnej chwili zapraszam Cię do mnie. Jakbyś mogła to poklikałabyś w kilka linków z ostatniego postu? Dużo czasu ci to nie zajmie a na pewno bardzo mi pomożesz. :)
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki!
    www.divoces.blogspot.com

    Ps. Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba, jest dużo świetnych ciuchów w moim stylu. Obserwuję :)

      Usuń
  3. Ja gram na gitarze. Sprawia mi to ogromną przyjemność :) Na początku palce mnie tak bolały ,że nie mogłam chwycić szklanki bo przy tym towarzyszył mi ogromny ból ale pokochałam to :)
    http://laa-victoriaa-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też grałam na pianinie, nawet ukończyłam szkołę muzyczną, szkoda tylko, że zakończyłam i teraz po latach prawie wszystko uleciało z głowy :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie mam cierpliwość do nauki gry na jakimkolwiek instrumencie :(
    Zapraszam
    klaudiaanclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń