czwartek, 24 lipca 2014

Coś o mnie :)

Hej wszystkim :) 


Mam na imię  Oliwia, skończyłam 15 lat
i będę tutaj dodawać różnego typu posty :).
O muzyce, modzie, piercingu,
myślę, że dla każdego coś się znajdzie.
Zdjęcia wykonuje moim aparatem Nikon D3100 lub telefonem.
 Jestem osobą tolerancyjną, nienawidzę dyskryminacji
i bardzo lubię pomagać innym.
No i to są takie główne cechy mojego charakteru.
Tak więc, wszystko co najważniejsze o mnie to już napisałam i teraz wrzucę wam moje #selfie:)
Do zobaczenia jutro :3 

2 komentarze:

  1. Super że właśnie zaczęłaś !:) ja też nie dawno zaczęłam i malymi kroczkami zdobywam obserwatorów :) powodzenia ci życzę ! :)
    http://laa-victoriaa-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieje, że też zdobędę troszkę obserwatorów :D Obserwuje już Twojego bloga ;3

      Usuń